Design manuál firmy EB vč. analýzy reklamní strategie firmy Tescoma

DSpace Repository

Language: English čeština 

Design manuál firmy EB vč. analýzy reklamní strategie firmy Tescoma

Show simple item record

dc.contributor.advisor Illík, Rostislav
dc.contributor.author Častulíková, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-16T01:56:57Z
dc.date.available 2010-07-16T01:56:57Z
dc.date.issued 2007-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4640
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je zpracování ananalýzy reklamní strategie úspěšné společnosti s celosvětovým působením a aplikovat tyto zkušenosti v teoretickém příkladě na zpracování design manuálu pro jinou malou regionální obchodní firmu. V teoretické části jsem provedla analýzu známe zlínské společnosti Tesoma s.r.o, a zjištěné poznatky jsem pak aplikovala v praktické části při návrhu design manuálu společnosti EB Bartoš se sídlem ve Frenštátě pod Radhoštěm. cs
dc.format 93 s. cs
dc.format.extent 6669913 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject design manuál cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject charakteristika produktu cs
dc.subject média cs
dc.subject reklamní sdělení cs
dc.subject design manual en
dc.subject target group en
dc.subject characteristic of product en
dc.subject media en
dc.subject advertising message en
dc.title Design manuál firmy EB vč. analýzy reklamní strategie firmy Tescoma cs
dc.title.alternative The EB company's design manual including advertisment strategy of the Tescoma company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Eliška, Jiří
dc.date.accepted 2007-06-08
dc.description.abstract-translated The goal of this bachelor's thesis is elaboration of an advertising strategy of a successful company with worldwide occupation and application of these experiences in a theoretical example of design manual processing for a small regional business company. In the theoretical part of the thesis I made an analysis of well-known zlin company Tescoma, L.t.d. I implemented its prosperous ideas for the design manual of EB Bartoš company based in Frenštát pod Radhoštěm in the practical part. en
dc.description.department Ústav produktového designu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/127 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA. cs
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Fine Arts en
dc.identifier.stag 5448
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
častulíková_2007_bp.pdfBlocked 6.360Mb PDF View/Open
častulíková_2007_vp.doc 35.5Kb Microsoft Word View/Open
častulíková_2007_op.doc 34.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account