Mezigenerační učení v rámci dobrovolnictví

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mezigenerační učení v rámci dobrovolnictví

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Vyskočilová, Jana
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:25Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:25Z
dc.date.issued 2021-01-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46482
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku Mezigeneračního učení v kontextu dobrovolnictví. Teoretická část je složena ze tří kapitol. První část se věnuje vymezení pojmům učení a mezigenerační učení a definuje pojem generace. Druhá kapitola je zaměřena na vývojové etapy ontogeneze člověka z pohledu učení s důrazem na gerontagogiku. Poslední kapitola teoretické části práce je věnována dobrovolnictví. Praktickou část prezentuje kvalitativní výzkum, který se zabývá způsoby mezigeneračního učení z pohledu seniorů i studentů dobrovolnického projektu. Odkrývá motivaci k účasti a participaci zastoupených generací.
dc.format 54 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject mezigenerační cs
dc.subject dobrovolnictví cs
dc.subject učení cs
dc.subject generace cs
dc.subject student cs
dc.subject senior cs
dc.subject gerontagogika cs
dc.subject intergenerational en
dc.subject voluntarism en
dc.subject learning en
dc.subject generation en
dc.subject student en
dc.subject senior en
dc.subject gerontology en
dc.title Mezigenerační učení v rámci dobrovolnictví
dc.title.alternative Intergenerational Learning in Volunteering
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kroutilová Nováková, Radana
dc.date.accepted 2021-06-04
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on the issue of Intergenerational learning in the context of voluntarism. The theoretical part consists of three chapters. The first chapter deals with the definition of learning and intergenerational learning and defines the term of generation. The second chapter is devoted to the evolutionary phases of human ontogeny from the perspective of learning with stress on gerontology. The last chapter of the theoretical part of the thesis is focused on voluntarism. The practical part is presented by qualitative research that deals with methods of intergenerational learning from the perspective of seniors and students of the voluntary project. It reveals the motivation for the participation of the represented generations.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře cs
dc.thesis.degree-discipline Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 58238
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
vyskočilová_2021_dp.pdf 1.685Mb PDF View/Open None
vyskočilová_2021_op.docx 18.60Kb Unknown View/Open None
vyskočilová_2021_vp.docx 17.96Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account