Komunikační strategie vznikající módní značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie vznikající módní značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Krystýnová, Darina
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:26Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:26Z
dc.date.issued 2021-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46489
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na navržení komunikační strategie pro vznikající módní značku. Teoretická část poskytuje základ pro vytvoření tohoto návrhu definováním pojmů souvisejících s fashion marketingem a jeho nástroji. Současně se zabývá nákupním chováním, značkou v rámci fashion odvětví a marketingovým výzkumem. Praktická část se pak věnuje představení vybrané vznikající módní značky, smíšenému výzkumu a konkurenční analýze, která je doplněna o Porterovu analýzu. Cílem projektové části je zpracování komunikační strategie zaměřené zejména na zvýšení povědomí o značce vycházející ze získaných poznatků o zákaznících cílového segmentu.
dc.format 92 s. (179 019 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject fashion marketing cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject značka cs
dc.subject móda cs
dc.subject slow fashion cs
dc.subject fashion marketing en
dc.subject communication strategy en
dc.subject brand en
dc.subject fashion en
dc.subject slow fashion en
dc.title Komunikační strategie vznikající módní značky
dc.title.alternative Communication Strategy of an Emerging Fashion Brand
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2021-05-26
dc.description.abstract-translated The diploma thesis focuses on a communication strategy proposal for an emerging fashion brand. The theoretical part provides a base for creating this proposal by defining terms connected to fashion marketing and its tools. Besides it also deals with consumer behaviour, a brand within the fashion industry, and marketing research. The practical part is devoted to the introduction of a chosen emerging fashion brand, mixed methods research, and competitor analysis supplemented by Porter´s analysis. The aim of the project part is a creation of a communication strategy, especially focused on brand awareness increase based on acquired findings concerning target segment customers.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 58266
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
krystýnová_2021_dp.pdf 2.225Mb PDF View/Open None
krystýnová_2021_op.doc 156.5Kb Unknown View/Open None
krystýnová_2021_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account