Vizuální identita módní značky

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vizuální identita módní značky

Show full item record

No preview available
Title: Vizuální identita módní značky
Author: Stuchlík, Libor
Advisor: Noga, Pavel
Abstract: V této bakalářské práci se snažím analyzovat proces tvorby vizuální identity módní značky a představit kreativní dialog mezi grafickým a módním designérem. V první kapitole vymezuji základní pojmy a významné historické pojítka moderního oděvního průmyslu. Zameřil jsem se na historii a vizuální komunikaci světových oděvních značek a také módních magazínů. Další část je věnována sociálním a technologickým vlivů, které mění podobu dnešního oděvního průmyslu. V poslední kapitole se věnuji především lokálním módním značkám a designovým přehlídkám u nás, které se snažím subjektivně zhodnotit z pohledu grafického designéra. V praktické části představuji absolventskou módní přehlídku Exi(s)t a následně také koncept grafického řešení této módní události, jenž navazuje na můj osobní zájem o oděvní design a mezioborovou spolupráci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40607
Date: 2016-11-01
Availability: Bez omezení
Department: Ateliér Grafický design
Discipline: Multimédia a design - Grafický design
Grade for thesis and defense: B 46374


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
stuchlík_2017_dp.pdf 7.284Mb PDF View/Open None
stuchlík_2017_vp.pdf 148.2Kb PDF View/Open
stuchlík_2017_op.pdf 239.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account