Prevence syndromu CAN v základní škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Prevence syndromu CAN v základní škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Blaštíková, Lucie
dc.contributor.author Pektorová, Markéta
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:29Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:29Z
dc.date.issued 2021-01-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46568
dc.description.abstract V této bakalářské práci jsem se zaměřila na znalosti týkající se syndromu CAN u žáků druhého stupně na základní škole. V teoretické části je popsáno, co znamená označení syndrom CAN, na jaké formy ho můžeme dělit a indikátory, podle kterých se daná forma syndromu CAN projevuje. V praktické části je obsažen kvantitativní výzkum formou dotazníku, jehož cílem je zjistit znalosti o syndromu CAN u žáků druhého stupně základní školy. Následně pomocí zjištěných výsledků vytvořit minimální preventivní program, který by škola mohla využít.
dc.format 87
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject syndrom CAN cs
dc.subject týrání cs
dc.subject zanedbávání cs
dc.subject prevence cs
dc.subject syndrome CAN en
dc.subject abuse en
dc.subject neglect en
dc.subject prevention en
dc.title Prevence syndromu CAN v základní škole
dc.title.alternative Prevention of the Syndrom CAN at a Primary School
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Lukešová, Michaela
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated In this Bachelor's thesis I focused on the knowledge about the syndrome CAN in primary school pupils of the second grade. In the theoretical part is described what the term syndrome CAN means, to which forms it can be divided and the indicators by which the given form of syndrome CAN manifests. In the practical part is quantitative research is included in the form of questionnaire, which aims to find out the knowledge about syndrome CAN in primary school pupils of the second grade. Subsequently, to use the results to create a minimal preventive programme that school could use.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 58433
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
pektorová_2021_dp.pdf 2.456Mb PDF View/Open None
pektorová_2021_op.docx 17.10Kb Unknown View/Open None
pektorová_2021_vp.docx 16.89Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account