Ochrana člověka za mimořádných událostí ve výchově a vzdělávání na základních školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Ochrana člověka za mimořádných událostí ve výchově a vzdělávání na základních školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Venterová, Lenka
dc.contributor.author Maňasová, Zdeňka
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:31Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:31Z
dc.date.issued 2021-01-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46636
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku ochrany člověka za mimořádných událostí, zajímá se o její výskyt ve výchově a vzdělávání na základních školách a také o další možnosti implementace tohoto prvku do vyučování. V teoretické části nahlédneme do historie a podíváme se na současné nastavení, budeme se věnovat dokumentům, které jsou závazné pro výuku této oblasti. Podrobněji se seznámíme s literaturou a projekty, především se budeme zabývat projektem Hasiči pro školy. Výzkum v praktické části oslovuje kvantitativní formou v dotazníkovém šetření pedagogy, kteří se s tímto projektem již setkali, a poskytuje autorům projektu zpětnou vazbu.
dc.format 66
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Ochrana obyvatelstva cs
dc.subject mimořádná událost cs
dc.subject branná výchova cs
dc.subject IZS cs
dc.subject HZS cs
dc.subject Hasiči pro školy cs
dc.subject Population protection en
dc.subject emergency en
dc.subject military education en
dc.subject IZS en
dc.subject HZS en
dc.subject Hasiči pro školy en
dc.title Ochrana člověka za mimořádných událostí ve výchově a vzdělávání na základních školách
dc.title.alternative Human Protection during Extraordinary Events in Upbringing and Education at Primary Schools
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Iva
dc.date.accepted 2021-05-27
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis focuses on the issue of human protection during emergency situations, is interested in its occurrence in education and training in primary schools and also about other possibilities of implementation of this element in teaching. In the theoretical part we will look into the history and look at the current setting, we will focus on documents that are binding for teaching this area. We will get acquainted in more detail with the literature and projects, especially we will deal with the project Hasiči pro školy. In the practical part, the research addresses educators who have already met with this project in a quantitative form in a questionnaire survey, and provides the authors of the project with feedback.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 58541
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2021-04-30


Files in this item

Files Size Format View Description
maňasová_2021_dp.pdf 5.009Mb PDF View/Open None
maňasová_2021_op.docx 17.93Kb Unknown View/Open None
maňasová_2021_vp.doc 58.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account