Analýza marketingové komunikace firmy Renault Jih 2000, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace firmy Renault Jih 2000, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace firmy Renault Jih 2000, a.s.
Author: Seďová, Alena
Advisor: Ladová, Janka
Abstract: Má bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci firmy Jih 2000, a.s., kte-rá podepsala koncesionářskou smlouvu s importérem značky Renault. Tato firma se zabý-vá prodejem nových automobilů značky Renault, prodejem ojetých automobilů všech značek a servisními službami. Analýzou marketingového mixu s důrazem na marketingovou komunikaci budou předsta-veny výrobky a služby, které firma nabízí, dále jejich cena, distribuce a způsob, jak jsou tyto výrobky a služby propagovány. Na základě této analýzy budou navrženy pro danou firmu doporučení a možná řešení v oblasti marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4664
Date: 2007-05-18
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
seďová_2007_bp.pdf 2.666Mb PDF View/Open
seďová_2007_vp.doc 45Kb Microsoft Word View/Open
seďová_2007_op.doc 47Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account