Analýza marketingové komunikace firmy Renault Jih 2000, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace firmy Renault Jih 2000, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ladová, Janka
dc.contributor.author Seďová, Alena
dc.date.accessioned 2010-07-16T02:04:54Z
dc.date.available 2010-07-16T02:04:54Z
dc.date.issued 2007-05-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4664
dc.description.abstract Má bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci firmy Jih 2000, a.s., kte-rá podepsala koncesionářskou smlouvu s importérem značky Renault. Tato firma se zabý-vá prodejem nových automobilů značky Renault, prodejem ojetých automobilů všech značek a servisními službami. Analýzou marketingového mixu s důrazem na marketingovou komunikaci budou předsta-veny výrobky a služby, které firma nabízí, dále jejich cena, distribuce a způsob, jak jsou tyto výrobky a služby propagovány. Na základě této analýzy budou navrženy pro danou firmu doporučení a možná řešení v oblasti marketingu. cs
dc.format 77 s., 9 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2795622 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Renault cs
dc.subject autosalon cs
dc.subject servis cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject advertisement en
dc.subject personal selling en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Renault en
dc.subject motor show en
dc.subject maintenance en
dc.title Analýza marketingové komunikace firmy Renault Jih 2000, a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of marketing communication of the company Renault Jih 2000, Inc. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2007-06-12
dc.description.abstract-translated This bachelor's work focuses on the marketing communication of Jih 2000, Inc., a com-pany that signed a licensee's contract with an importer of Renault. The company is en-gaged in sales of new Renault cars and second-hand cars of any brands, also in mainte-nance. Products and services marketed by the company are presented by means of analysis of the marketing mix, their price, distribution and way of promotion. Advice and possible marketing solutions are suggested on the basis of this analysis. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 6746
dc.date.assigned 2007-03-16
utb.result.grade A
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
seďová_2007_bp.pdf 2.666Mb PDF View/Open
seďová_2007_vp.doc 45Kb Microsoft Word View/Open
seďová_2007_op.doc 47Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account