Analýza marketingové komunikace firmy Renault Jih 2000, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace firmy Renault Jih 2000, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace firmy Renault Jih 2000, a.s.
Autor: Seďová, Alena
Vedoucí: Ladová, Janka
Abstrakt: Má bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci firmy Jih 2000, a.s., kte-rá podepsala koncesionářskou smlouvu s importérem značky Renault. Tato firma se zabý-vá prodejem nových automobilů značky Renault, prodejem ojetých automobilů všech značek a servisními službami. Analýzou marketingového mixu s důrazem na marketingovou komunikaci budou předsta-veny výrobky a služby, které firma nabízí, dále jejich cena, distribuce a způsob, jak jsou tyto výrobky a služby propagovány. Na základě této analýzy budou navrženy pro danou firmu doporučení a možná řešení v oblasti marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4664
Datum: 2007-05-18
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 6746


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
seďová_2007_bp.pdf 2.666Mb PDF Zobrazit/otevřít
seďová_2007_vp.doc 45Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
seďová_2007_op.doc 47Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet