Komparace činností sociálního pedagoga na základních školách v legislativě a v praxi

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komparace činností sociálního pedagoga na základních školách v legislativě a v praxi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Iva
dc.contributor.author Ryšková, Alena
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:32Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:32Z
dc.date.issued 2021-01-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46651
dc.description.abstract Tato bakalářská práce si klade za cíl zjistit, kdo vykonává sociálně-pedagogické činnosti na základních školách, pokud na nich sociální pedagog nepůsobí. Zabývá se možnými problémy při absenci zmíněné profese na školách a jejich řešením v praxi. Primární analýza se věnuje analýze legislativních dokumentů a náplní práce. Sekundární analýza se věnuje zpracování dat sesbíraných polostrukturovaných rozhovorů. Hlavní smysl v rámci primární analýzy je sledování sociálně-pedagogických činností, které jsou zaznamenané jak v legislativních dokumentech, tak v náplních práce. Cílem sekundární části je zjistit, kdo tyto činnosti realizuje na vybraných školách.
dc.format 81 s., přílohy 20 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální pedagog cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject činnosti cs
dc.subject social pedagogue en
dc.subject elementary school en
dc.subject activities en
dc.title Komparace činností sociálního pedagoga na základních školách v legislativě a v praxi
dc.title.alternative Comparing the Activities of a Social Pedagogue at Primary Schools in Legislative and Practice
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Lukešová, Michaela
dc.date.accepted 2021-06-01
dc.description.abstract-translated The purpose of this bachelor's is to find out who performs socio-pedagogical activities in primary schools, without the involvement of social pedagogue. The work focuses on possible problems caused by the absence of the mentioned profession at schools and their solution in practice. The primary analysis is focused on the analysis of legislative documents and the job duties. Secondary analysis is focused on data processing of the collected semi-structured interviews. The main purpose of the primary analysis is to monitor socio-pedagogical activities recorded in legislative documents and those recorded in the job duties. The aim of the secondary part is to find out who carries out these activities at selected schools.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 58573
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
ryšková_2021_dp.pdf 2.912Mb PDF View/Open None
ryšková_2021_op.docx 16.79Kb Unknown View/Open None
ryšková_2021_vp.docx 19.08Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account