Projekt zlepšení úrovně využívání sociálních sítí pro marketingové účely vybraného podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení úrovně využívání sociálních sítí pro marketingové účely vybraného podniku

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zlepšení úrovně využívání sociálních sítí pro marketingové účely vybraného podniku
Author: Fišarová, Sabina
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na zlešení úrovně využívání sociálních sítí pro marketingové účely vybraného podniku. Teoretická část byla zpracována za pomoci literární rešerše na témata týkající se sociálních sítí a jejich využití pro marketing. V praktické části byla charakterizována vybraná společnost, následně bylo zanalyzováno aktuální využívání sociálních sítí, které bylo porovnáno v rámci konkurenčního prostředí za pomoci Benchmarking metody. Na základě zjištěných poznatků byla vypracována SWOT analýza. V další části bylo vyhodnoceno dotazníkové šetření, které napomohlo ke komplexnímu zhodnocení využívání sociálních sítí podnikem. Na základě zjištěných nedostatku byl navržen projekt, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46698
Date: 2021-01-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing, specializace Design management
Grade for thesis and defense: C 58657


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
fišarová_2021_dp.pdf 3.866Mb PDF View/Open None
fišarová_2021_op.docx 34.13Kb Unknown View/Open None
fišarová_2021_vp.docx 32.71Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account