Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu SK Slavia Praha

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu SK Slavia Praha

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu SK Slavia Praha
Author: Zichová, Tereza
Advisor: Slinták, Karel
Abstract: Bakalářská práce se zabývá analýzou fotbalového klubu SK Slavia Praha. Hlavním cílem je analýza marketingových aktivit klubu, jejich následné zhodnocení a doporučení návrhů pro zlepšení. Teoretická část se opírá o rešerše zabývající se tématem fotbal, tradiční i digitální marketing a marketing ve sportu. Teorie je následně použita při zpracování části praktické. Analýza marketingu probíhá pomocí SWOT analýzy, dále dotazníkovým šetřením s 1 001 respondenty. Výsledky analýzy i dotazníku poukazují na jisté rezervy v propagaci i komunikaci klubu s fanoušky. Obsahem praktické části je i benchmarking, kde je srovnáván klub s největším rivalem AC Spartou Praha. Samotným závěrem práce naleznete celkové zhodnocení marketingových aktivit a návrhy na vylepšení pro klub. Jedním z doporučení je tvorba mobilní aplikace, community managera, dále návrh na cílení fanoušků v zahraničí a jiné.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46747
Date: 2021-01-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 58740


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
zichová_2021_dp.pdf 12.25Mb PDF View/Open None
zichová_2021_op.docx 25.04Kb Unknown View/Open None
zichová_2021_vp.docx 25.39Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account