Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image

Show full item record

No preview available
Title: Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image
Author: Košárková, Iveta
Advisor: Dolínková, Olga
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá konceptem společenské odpovědnosti firem (CSR) a jeho vlivem na firemní image. Téma je zasazeno do firemního prostředí firmy TDK Electronics s.r.o., Šumperk. Teoretická část vymezuje základní pojmy vztahující se ke společenské odpovědnosti firem, firemní image a marketingového výzkumu. Osvojené poznatky z literární rešerše slouží jako základ pro vypracování praktické a projektové části. Praktická část poskytuje představení firmy TDK Electronics Šumperk a analýzu současných aktivit CSR v této firmě. Součástí této části je i marketingový výzkum. Primárně se jedná o kvantitativní dotazníkové šetření, které je doplněno individuálními hloubkovými rozhovory. Výzkumným vzorkem jsou zaměstnanci firmy TDK Electronics Šumperk. Na základě analýz jsou v projektové části navrhnuty aktivity CSR a formy komunikace, které by firma mohla implementovat s cílem efektivnějšího uchopení konceptu CSR ve firmě a budování pozitivní firemní image.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46907
Date: 2021-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 59068


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
košárková_2021_dp.pdf 6.295Mb PDF View/Open None
košárková_2021_op.pdf 269.4Kb PDF View/Open None
košárková_2021_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account