Nové formy komunikace v rozhodovacím procesu zákazníků firmy Xella CZ s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nové formy komunikace v rozhodovacím procesu zákazníků firmy Xella CZ s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Nové formy komunikace v rozhodovacím procesu zákazníků firmy Xella CZ s.r.o.
Author: Krahulec, Jakub
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Předmětem bakalářské práce je rozbor nových forem marketingové komunikace, které využívá společnost Xella CZ, s.r.o. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. První část se zabývá teorií marketingových komunikací, ve které je provedena celková rešerše pojmů týkajících se marketingu, komunikace a jejích nových forem. Druhá, praktická část práce, se zabývá využíváním nových forem komunikace společností Xella CZ, s.r.o. v rámci jejího komunikačního mixu. Ta je vytvořena na základě kvantitativního výzkumu, který je základní výzkumnou metodou. Cílem praktické části je zodpovědět výzkumné otázky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47018
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 59216


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
krahulec_2021_dp.pdf 1.596Mb PDF View/Open None
krahulec_2021_op.pdf 160.8Kb PDF View/Open None
krahulec_2021_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account