Nové formy komunikace v rozhodovacím procesu zákazníků firmy Xella CZ s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nové formy komunikace v rozhodovacím procesu zákazníků firmy Xella CZ s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Krahulec, Jakub
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:47Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:47Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47018
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je rozbor nových forem marketingové komunikace, které využívá společnost Xella CZ, s.r.o. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. První část se zabývá teorií marketingových komunikací, ve které je provedena celková rešerše pojmů týkajících se marketingu, komunikace a jejích nových forem. Druhá, praktická část práce, se zabývá využíváním nových forem komunikace společností Xella CZ, s.r.o. v rámci jejího komunikačního mixu. Ta je vytvořena na základě kvantitativního výzkumu, který je základní výzkumnou metodou. Cílem praktické části je zodpovědět výzkumné otázky.
dc.format 62 s. (87 829 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject nové formy komunikace cs
dc.subject digitální komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketing en
dc.subject communication en
dc.subject new forms of communication en
dc.subject digital communication en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.title Nové formy komunikace v rozhodovacím procesu zákazníků firmy Xella CZ s.r.o.
dc.title.alternative New Forms of Communication in the Decision-Making Process of Xella CZ s.r.o. Customers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rygl, Tomáš
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated The subject of the bachelor thesis is the analysis of new forms of marketing communication used by the company Xella CZ, s.r.o. The bachelor thesis consists of two parts. The first part deals with the theory of marketing communications and there is a comprehensive search of concepts related to marketing, communication, and its new forms. The second, practical part of the study, offers the application of new forms of communication used by Xella CZ, s.r.o. within its communication mix. It is created on the basis of quantitative research, which is the basic research method. The aim of the practical part is to answer research questions.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59216
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
krahulec_2021_dp.pdf 1.596Mb PDF View/Open None
krahulec_2021_op.pdf 160.8Kb PDF View/Open None
krahulec_2021_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account