Nejúčinnější propagační kanál pro začínající designové a digitální studio

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nejúčinnější propagační kanál pro začínající designové a digitální studio

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Kovář, Matěj
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:49Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:49Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47056
dc.description.abstract ílem této práce je určit nejúčinnější propagační kanál začínajícího designového a digitálního studia. Teoretická část práce popisuje proces začátků firmy jako značky, šíření povědomí, získávání zákazníků, způsoby propagace a budování značky pomocí různých kanálů.
dc.format 81
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject design cs
dc.subject studio cs
dc.subject propagační kanál cs
dc.subject získávání klientů cs
dc.subject propagace cs
dc.subject vizuální identita cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject design en
dc.subject studio en
dc.subject promotion channels en
dc.subject customer acquisition en
dc.subject promotion en
dc.subject visual identity en
dc.subject website en
dc.title Nejúčinnější propagační kanál pro začínající designové a digitální studio
dc.title.alternative The most Effective Promotional Channel for Young Design and Digital Studios
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bureš, Vladislav
dc.date.accepted 2021-05-24
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to find the best channel for promoting a young design and digital studio. Theoretical part describes the process of the beginnings of a company as a brand, building brand awareness, acquiring customers, ways of promotion and brand building through various channels.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59262
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
kovář_2021_dp.pdf 2.266Mb PDF View/Open None
kovář_2021_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
kovář_2021_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account