Analýza metod marketingové komunikace vybrané firmy
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Analýza metod marketingové komunikace vybrané firmy |
| Author: |
Perutka, Radim
|
| Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhy online marketingové komunikace vybrané společnosti. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů z oblasti marketingu a podrobnějších pojmů online marketingu. Praktická část je věnována analyzování společnosti, přesněji jak přímo zákazníci reagují na online prostředí firmy. V analytické části budou mé konkrétní analýzy popsány na základě odpovědí z dotazníkového šetření. Na konci práce navrhnu konkrétní výstupy pro další fungování společnosti v online prostředí. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47069
|
|
Date:
|
2021-01-29 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
|
Grade for thesis and defense:
|
E
59277
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account