Customer journey od autora ke čtenáři

DSpace Repository

Language: English čeština 

Customer journey od autora ke čtenáři

Show full item record

No preview available
Title: Customer journey od autora ke čtenáři
Author: Pospíšilová, Helena
Advisor: Gartnerová, Eva
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá tématem customer journey od autora ke čtenáři. Cílem práce je zjistit, jaké motivátory vedou čtenáře k zakoupení knihy. V teoretické části jsou nadefinovány pojmy jako marketingová komunikace a marketingová strategie doplněné o specifikace pro knižní trh. Teoretická část práce také obsahuje popsání knižního trhu ČR. Je zde také uvedena metodika práce, která obsahuje cíl a účel výzkumu, také metodu šetření a výzkumné otázky a obecný profil respondentů. Praktická část se věnuje výsledkům kvantitativního i kvalitativního šetření mezi čtenáři ČR. Na jejich základě je popsána customer journey pro knižní trh ČR, která je přenesena do grafického znázornění customer journey map.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47072
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 59280


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
pospíšilová_2021_dp.pdf 1.748Mb PDF View/Open None
pospíšilová_2021_op.doc 135.5Kb Unknown View/Open None
pospíšilová_2021_vp.pdf 47.84Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account