Komunikační strategie Musea Kampa na sociálních sítích s důrazem na sbírku Františka Kupky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie Musea Kampa na sociálních sítích s důrazem na sbírku Františka Kupky

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie Musea Kampa na sociálních sítích s důrazem na sbírku Františka Kupky
Author: Bolfová, Tereza
Advisor: Gartnerová, Eva
Abstract: Diplomová práce se podrobně zabývá současnou komunikací kulturní instituce Museum Kampa na sociálních sítích. Při práci je kladen důraz na komunikaci týkající se stálé expozice děl malíře Františka Kupky. Cílem je zjistit, zda je jí v online komunikaci poskytován dostatečný prostor, případně navrhnout zlepšení. Teoretická práce se zabývá kulturním marketingem a managementem, teorií muzeí, kterou rozšiřuje marketing muzeí a téma sociálních sítí v kulturní sféře. Praktická část poskytuje formou případové studie podrobný vhled do fungování instituce a následně je provedeno pozorování komunikace na základě předem stanovených kritérií. Součástí je dotazníkové šetření, jehož součástí je zjistit informační potřeby předem definované cílové skupiny na sociálních sítích a na jejich základě vypracovat komunikační strategii pro dlouhodobou propagaci děl Františka Kupky ve sbírce Musea Kampy na sociálních sítích a navrhnout další komunikační aktivity s tím související.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47088
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 59296


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
bolfová_2021_dp.pdf 4.746Mb PDF View/Open None
bolfová_2021_op.doc 159.5Kb Unknown View/Open None
bolfová_2021_vp.pdf 62.75Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account