Vliv kulturní rozmanitosti na marketingovou komunikaci: Africká estetika

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv kulturní rozmanitosti na marketingovou komunikaci: Africká estetika

Show full item record

No preview available
Title: Vliv kulturní rozmanitosti na marketingovou komunikaci: Africká estetika
Author: Janotová, Kateřina
Advisor: Weberová, Dagmar
Abstract: Cílem diplomové práce je zjistit míru povědomí o africké estetice na území České a Slovenské republiky. Dílčím cílem práce je standardizovat zmíněné povědomí vytvořením komunikační kampaně, která bude postavena na pevných etických základech, pro propagaci uměleckých výstupů vycházejících z africké presence. Souběžně se také bude snažit přispět ke zlepšení vzdělávání v tématu africké estetiky v uměleckých formách na poli komerční i undergroundové taneční scény. Předložená práce se skládá ze tří hlavních částí. Teoretická část věnuje pozornost základním teoretickým poznatkům v oblasti marketingu kultury, interkulturní komunikace, africké a české lidové estetiky. Praktická část analyzuje dva provedené výzkumy - kvantitativní dotazování veřejnosti a kvalitativní rozhovory s umělci, kteří se v této estetice inspirují. Projektová část navrhuje komunikační a marketingovou kampaň tanečního divadelního projektu YINAKOST, jenž je výstupním bodem realizace výše zmíněných cílů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47101
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 59311


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
janotová_2021_dp.pdf 8.805Mb PDF View/Open None
janotová_2021_op.pdf 236.2Kb PDF View/Open None
janotová_2021_vp.pdf 164.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account