Etické aspekty reklamy na alkoholické nápoje z pohledu školních dětí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Etické aspekty reklamy na alkoholické nápoje z pohledu školních dětí

Show full item record

No preview available
Title: Etické aspekty reklamy na alkoholické nápoje z pohledu školních dětí
Author: Beranová, Zuzana
Advisor: Stránský, Michal
Abstract: Diplomová práce se zabývá konkrétními etickými aspekty reklamy na alkoholické nápoje. Teoretická část pojednává o podnikatelské etice, reklamě, alkoholických nápojích a regulaci reklamy. Praktická část využívá kvalitativní i kvantitativní metody výzkumu ke zjištění pohledu školních dětí na alkoholické nápoje a reklamu na ně. Projektová část předkládá doporučení, jak zlepšit alkoholovou problematiku v České republice, pomocí zákonných úprav a návrhu sociální kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47141
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: E 59360


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
beranová_2021_dp.zip 21.36Kb application/zip View/Open None
beranová_2021_op.doc 157Kb Unknown View/Open None
beranová_2021_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account