Marketingový plán taneční skupiny Beat Up Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán taneční skupiny Beat Up Zlín

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán taneční skupiny Beat Up Zlín
Author: Buňková, Tereza
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Tato diplomová práce řeší vybranou taneční školu Beat Up Zlín a její konkurenci, která se nachází také ve Zlíně. Práce je rozdělena do tří částí. Cílem práce je zjistit pomocí dotazníkového šetření to, jak je taneční škola aktuálně vnímána, jaké má nedostatky, na které by se mohla škola zaměřit, ale i její silné stránky, které by naopak mohla více podpořit. Pomocí rozhovorů autorka práce zjišťuje i vnímání taneční školy přímo uvnitř školy z pohledu lektorů, kteří zde vyučují. V projektové části autorka navrhuje projekt, který by do budoucna mohla taneční škola zrealizovat. Podstatou celého projektu je vytvoření náborové akce, která by zajistila větší množství nových členů do taneční školy, pomohla udržet stávající členy a podpořila by její celkové povědomí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47143
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 59362


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
buňková_2021_dp.pdf 3.110Mb PDF View/Open None
buňková_2021_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
buňková_2021_vp.doc 157Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account