Marketingová strategie a vztah Republikánské strany Spojených států amerických k latinskoamerickým voličům

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie a vztah Republikánské strany Spojených států amerických k latinskoamerickým voličům

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie a vztah Republikánské strany Spojených států amerických k latinskoamerickým voličům
Author: Král, Jiří
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Práce za pomocí obsahové analýzy mediálních výstupů zkoumá současnou marketingovou komunikaci Republikánské strany a jejích představitelů vůči latinskoamerické menšině v USA. Dále na základě analýzy dat renomovaných výzkumů zkoumá možné průniky programu Republikánské strany s mentalitou latinskoamerických voličů. Podle stanovených kritérií zjišťuje také to, v jakých částech Spojených států přinese vhodné cílení kampaně Republikánské straně největší přínos v zisku mandátů i volitelů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47156
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 59379


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
král_2021_dp.pdf 1.606Mb PDF View/Open None
král_2021_op.pdf 309.4Kb PDF View/Open None
král_2021_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account