Marketingová komunikace Národního divadla Brno s diváky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace Národního divadla Brno s diváky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Štorková, Adéla
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:54Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:54Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47173
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovou problematikou kultury a to především divadla. Teoretická část se věnuje základům a teoretickým poznatkům marketingu divadelní oblasti, kultury a divadelního marketingového mixu. Teoretická část diplomové práce dále vymezuje pojmy, které souvisí s tvorbou image divadla. V praktické části jsou uvedeny základní charakteristiky Národního divadla Brno. Cílem práce je získání odpovědi na stanovené výzkumné otázky. Oba vlastní výzkumy - jak kvalitativní (polostrukturované hloubkové rozhovory), tak navazující kvantitativní (dotazníkové šetření), jsou následně analyzovány. Z provedených šetření jsou zformulována konkrétní doporučení pro Národní divadlo Brno.
dc.format 97 s. (127 225)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kultura cs
dc.subject divadlo cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject Národní divadlo Brno cs
dc.subject Culture en
dc.subject Theater en
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Marketing Strategy en
dc.subject National Theater Brno en
dc.title Marketingová komunikace Národního divadla Brno s diváky
dc.title.alternative Marketing Communication of the National Theatre Brno With the Audience
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2021-05-27
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with marketing issues of culture, especially theater. The theoretical part deals with the basics and theoretical knowledge of theatrical marketing, culture and theatrical marketing mix. The theoretical part of the thesis further defines the concepts related to the creation of the image of the theater. The practical part presents the basic characteristics of the National Theater Brno. The aim of the work is to get an answer to a given research questions. Both of our own research - both qualitative (semi-structured in-depth interviews) and follow-up (quantitative questionnaire survey) are subsequently analyzed. From the conducted surveys, specific recommendations for the Brno National Theater are formulated.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59401
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
štorková_2021_dp.pdf 2.185Mb PDF View/Open None
štorková_2021_op.doc 160Kb Unknown View/Open None
štorková_2021_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account