Analýza komunikačních aktivit firmy J&H nábytek, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza komunikačních aktivit firmy J&H nábytek, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ševčíková, Lenka
dc.contributor.author Lapčíková, Michaela
dc.date.accessioned 2010-07-16T02:29:00Z
dc.date.available 2010-07-16T02:29:00Z
dc.date.issued 2007-05-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4717
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá tématem: "Analýza komunikačních aktivit firmy J&H nábytek, s.r.o.". Cílem této práce je analyzovat příslušné komunikační nástroje, které jsou společností využívány. Teoretická část se věnuje popisu marketingové komunikace. Dále se zabývá segmentací trhu, SWOT analýzou a neméně důležitým je také marketingový výzkum zákazníků. Praktická část přímo navazuje na teoretickou a vše směřuje na danou společnost. Tedy jak využívá nástroje komunikační politiky, na které trhy se zaměřuje, jaké výsledky přinesl marketingový výzkum zákazníků, co vše odhalila SWOT analýza a jaká jsou navrhovaná doporučení na zvýšení návštěvnosti prodejny. cs
dc.format 61 s., 4 s. příloh. cs
dc.format.extent 518319 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject public relations cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject segmentace trhu cs
dc.subject tržní zacílení cs
dc.subject způsob zaměření cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject silné stránky cs
dc.subject slabé stránky cs
dc.subject příležitosti cs
dc.subject hrozby cs
dc.subject Communications mix en
dc.subject advertising en
dc.subject sales promotions en
dc.subject public relations en
dc.subject direct marketing en
dc.subject personal selling en
dc.subject sponsorship en
dc.subject market segmentation en
dc.subject market targenting en
dc.subject target positioning en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionary en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject strengths en
dc.subject weaknesses en
dc.subject opportunities en
dc.subject threats en
dc.title Analýza komunikačních aktivit firmy J&H nábytek, s.r.o. cs
dc.title.alternative Analysis of communications activist of J&H furnishings company s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2007-06-12
dc.description.abstract-translated This bachelor work focuses on: " Analysis of communications activist of J&H company s.r.o. The aim of this work is to analyse the tools of communication that are used by this company. The theoretical part describes marketing communication. Moreover, it deals with the market segmentation, SWOT analysis and important part takes also the marketing research. The practical part is directly connected with the theoretical part. Everything is directed at the particular company it means how the tools of communications politics being used, which types of markets are they interested in, what are the incomes from the survey of the clients opinion, what was uncovered by SWOT analysis and what are the advices in term of increasing the number of visitors in the store. In other words how to make the store more popular among the people. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 6495
dc.date.assigned 2007-03-16
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
lapčíková_2007_bp.pdf 506.1Kb PDF View/Open
lapčíková_2007_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
lapčíková_2007_op.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account