Projekt marketingového plánu vybraných balíkových zásilek České pošty s.p. pro firemní klientelu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu vybraných balíkových zásilek České pošty s.p. pro firemní klientelu

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového plánu vybraných balíkových zásilek České pošty s.p. pro firemní klientelu
Author: Prokopová, Šárka
Advisor: Suchánek, Jiří
Abstract: Předmětem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu podniku Česká pošta, s. p. První část práce je zaměřena na teoretický průzkum oblasti marketingu. Druhá část se zabývá popisem a rozborem konkrétní firmy a hodnotí využitelnost marketingových strategií pro tuto firmu. V praktické části této práce jsem provedla analýzy organizace a na základě těchto analýz pak vytvořila projekt sestavení marketingového plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4732
Date: 2007-05-04
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2012
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 6766


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
prokopová_2007_dp.pdfBlocked 1.635Mb PDF
prokopová_2007_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
prokopová_2007_op.doc 44Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account