Problematika sluchového postižení v kontextu sociální pedagogiky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Problematika sluchového postižení v kontextu sociální pedagogiky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štěpánková, Lenka
dc.contributor.author Moučková, Iva
dc.date.accessioned 2010-07-16T02:36:02Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:19Z
dc.date.issued 2007-04-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4736
dc.description.abstract Autorka se ve své bakalářské práci zaměřila na problematiku sluchově postižených. Konkrétně na možnosti vzdělávání těchto osob. V úvodní částí seznamuje s oborem, který se zabývá výchovou, vzděláváním a rozvojem sluchově postižených, v dalších kapitolách autorka upozorňuje na důležitost včasné výchovy sluchově postižených dětí, na důsledky tohoto postižení, jaké jsou možnosti vzdělávání osob s tímto handicapem v současném školství ČR. cs
dc.format 55 s. cs
dc.format.extent 387196 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 30.04.2009
dc.subject Sluchově postižení cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject výchova cs
dc.subject znaková řeč cs
dc.subject integrace cs
dc.subject socializace cs
dc.subject sociální pedagogika cs
dc.subject Deaf handicapped people en
dc.subject education en
dc.subject schooling en
dc.subject sign language en
dc.subject integration en
dc.subject socialization en
dc.subject social pedagogy en
dc.title Problematika sluchového postižení v kontextu sociální pedagogiky cs
dc.title.alternative The issue of hearing problems in the context of social pedagogy en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Přinosilová, Dagmar
dc.date.accepted 2007-06-21
dc.description.abstract-translated The author of the bachelor thesis focused on the problems of the deaf handicapped people, in specific on their education. The opening chapter introduces the branch which deals with schooling, education, and development of the deaf handicapped people, the following chapters stress out the importance of the early education of the deaf handicapped children, the consequences of this handicap, the possibilities of the education of the people with this handicap in the existing Czech school system. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1006403
dc.date.assigned 2006-04-30
utb.result.grade C
local.subject sluchově postižené děti cs
local.subject hearing impaired children en


Files in this item

Files Size Format View
moučková_2007_bp.pdfBlocked 378.1Kb PDF View/Open
moučková_2007_vp.doc 27.5Kb Microsoft Word View/Open
moučková_2007_op.png 77.20Kb PNG image Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account