Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Author: Urbanová, Klára
Advisor: Tomancová, Lucie
Abstract: Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti, která působí na trhu s akvaristikou, teraristikou a chovatelskými potřebami. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části je zpracování teoretických poznatků souvisejících s marketingovou komunikací a marketingem obecně a formulace východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části pak je představení vybrané společnosti, analýza současné úrovně marketingové komunikace společnosti a zhodnocení výsledků provedených analýz. Na základě těchto výsledků jsou následně vypracována doporučení vedoucí ke zvýšení úrovně marketingové komunikace vybrané společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47410
Date: 2021-01-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav financí a účetnictví
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: D 59889


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
urbanová_2021_dp.pdf 1.553Mb PDF View/Open None
urbanová_2021_op.docx 25.44Kb Unknown View/Open None
urbanová_2021_vp.docx 22.73Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account