Marketingová strategie cestovní kanceláře Tipatour

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová strategie cestovní kanceláře Tipatour

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie cestovní kanceláře Tipatour
Author: Příhodová, Monika
Advisor: Kubík, Josef
Abstract: Diplomová práce pojednává o tématu marketingová strategie. Navrhuje zlepšení cestovní kanceláři Tipatour. Cílem navrhovaných zlepšení je zvýšení prodeje služeb a tím i následné zvýšení tržeb. V diplomové práci lze nalézt jednotlivá opatření či zlepšení týkající se online i offline reklamy. Práce je rozdělena do tří částí. První část je teoretická, která vysvětluje jednotlivé pojmy a analýzy z oblasti marketingu a cesvtovního ruchu. Druhá část představuje cestovní kancelář a zabývá se analyzováním aktuálního stavu cestovní kanceláře pomocí SWOT analýzy, PEST analýzy, Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil, marketingového mixu a komunikačního mixu. Poslední, třetí část, na základě analýz z druhé části navrhuje zlepšení služeb cestovní kanceláře Tipatour. Zlepšení se týkají především propagace CK Tipatour, zlepšení jsou časově i nákladově rozdělené.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47459
Date: 2020-01-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: E 52183


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
příhodová_2020_dp.pdf 3.638Mb PDF View/Open None
příhodová_2020_op.docx 24.85Kb Unknown View/Open None
příhodová_2020_vp.docx 24.65Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account