Projekt personálního marketingu s využitím online nástrojů marketingové komunikace ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt personálního marketingu s využitím online nástrojů marketingové komunikace ve vybrané firmě

Show full item record

No preview available
Title: Projekt personálního marketingu s využitím online nástrojů marketingové komunikace ve vybrané firmě
Author: Slováková, Dagmar
Advisor: Vydra, Radomír
Abstract: Diplomová práce se bude zabývat personálním marketingem ve vybrané firmě za využití online nástrojů marketingové komunikace. Práce se skládá ze dvou částí, a to části teore-tické a části praktické. V první, teoretické části, budou řešeny odborné pojmy, jako je řízení lidských zdrojů a personální marketing, online nástroje marketingové komunikace, PEST analýza, SWOT analýza a benchmarking za pomoci odborné literatury. V praktické části bude charakterizována společnost Fatra a.s., její historie a produkty, které nabízí na tuzemském i zahraničním trhu. Dále bude praktická část zahrnovat situační analýzy jako je PEST analýza, SWOT analýza a benchmarking, včetně analýzy současné úrovně mar-ketingové komunikace firmy. Cílem této diplomové práce je projekt personálního marke-tingu s využitím online nástrojů marketingové komunikace pro společnost Fatra a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47460
Date: 2020-01-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 52184


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
slováková_2020_dp.pdf 2.162Mb PDF View/Open None
slováková_2020_op.docx 24.85Kb Unknown View/Open None
slováková_2020_vp.pdf 743.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account