Projekt marketingové komunikace ve firmě Bricol s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace ve firmě Bricol s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace ve firmě Bricol s.r.o.
Author: Zajíčková, Nikola
Advisor: Kubík, Josef
Abstract: Diplomová práce je zaměřená na zlepšení marketingové komunikace ve firmě Bricol s. r. o.. Cílem této diplomové práce je dostat firmu do podvědomí široké veřejnosti a získání nových zákazníků. Práce se opírá o zjištěné teoretické poznatky, které byly apli-kovány při zpracování praktické části diplomové práce. V praktické části jsou realizované tyto analýzy: PEST analýza, Porterova analýza, analýza současného stavu marketingové komunikace firmy a SWOT analýza. Na základě vyhodnocených analýz je navržen projekt na zlepšení nynější marketingové komunikace. Projekt je zaměřený na online nástroje marketingové komunikace jako jsou sociální sítě, blogy, copywriting a PPC reklama. Celý projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47472
Date: 2020-01-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 52294


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
zajíčková_2020_dp.pdf 4.566Mb PDF View/Open None
zajíčková_2020_op.docx 25.90Kb Unknown View/Open None
zajíčková_2020_vp.docx 24.72Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account