Návrh marketingové komunikace ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové komunikace ve vybrané firmě

Show full item record

No preview available
Title: Návrh marketingové komunikace ve vybrané firmě
Author: Daňová, Silvia
Advisor: Bartók, Ottó
Abstract: Cílem bakalářské práce je analýza současného stavu a prostředí vybrané společnosti, a na základě zjištěných skutečností navrhnout závěrečná doporučení týkající se marketingové ko-munikace. V rámci řešení byla využita analýza PESTLE, SWOT analýza a dotazníkové šet-ření, které mělo za cíl analyzovat preference potenciálních zákazníků v rámci marketingové komunikace. Součástí práce bylo vyhodnocení dotazníkového šetření, na základě kterého bylo zjištěno, že nejvýhodnější způsob uvedení společnosti na trh je prostřednictvím place-ných reklam na sociálních sítích. Navržené řešení jsou zaměřené na vytvoření povědomí o značce a budování online komunity zákazníků společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47485
Date: 2020-01-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 52680


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
daňová_2020_dp.pdf 2.079Mb PDF View/Open None
daňová_2020_op.docx 22.84Kb Unknown View/Open None
daňová_2020_vp.pdf 718.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account