Analýza komunikačního mixu a návrhy na zvýšení efektivnosti komunikace QISO-Mirais, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza komunikačního mixu a návrhy na zvýšení efektivnosti komunikace QISO-Mirais, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dreslerová, Iveta
dc.contributor.author Lakva, Rostislav
dc.date.accessioned 2010-07-16T02:44:24Z
dc.date.available 2010-07-16T02:44:24Z
dc.date.issued 2006-12-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4757
dc.description.abstract ABSTRAKT Analýza komunikačního mixu ve firmě QISO-Mirais, s.r.o., hodnocení jeho efektivnosti a následné doporučení na jeho zdokonalení, popř. změnu. Analýza je zaměřena na propagaci firmy pomocí různých druhů reklamy, především internetové a na využívání přímého marketingu v oslovování potencionálních zákazníků. Dále jsou uvedeny další možné metody komunikace se zákazníkem, kterých firma doposud nevyužívá, ale vzhledem k jejímu zaměření jsou pro ni velice vhodné a jejich následná implementace do marketingové strategie společnosti. cs
dc.format 63 s., 24 s. příloh. cs
dc.format.extent 1093930 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject komunikační média cs
dc.subject internetová prezentace cs
dc.subject search engine marketing a optimalization cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject affiliate program cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject public relations cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject virální email marketing cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject advertisement en
dc.subject communication media en
dc.subject internet presentation search engine marketing and optimalization en
dc.subject benchmarking en
dc.subject sales promotion en
dc.subject affiliate program en
dc.subject personal selling en
dc.subject public relations en
dc.subject direct marketing en
dc.subject virus email marketing en
dc.title Analýza komunikačního mixu a návrhy na zvýšení efektivnosti komunikace QISO-Mirais, s.r.o. cs
dc.title.alternative Analyze of communication mix and recommendations for develop platform communication in company QISO-Mirais, s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2007-01-15
dc.description.abstract-translated Analyze of communications mix in company QISO-Mirais, Ltd, evaluation of efficiency and recommendations to make them better, or its change. Analyze is target on propagation company with help of different type of advertisement, at the first line over the Internet and in the second line by use direct marketing. Next are listed types of communications methods which company doesn't use at nowadays, but which are very effective. On the end there are listed some advice for their implementation into marketing strategy of company QISO-Mirais, Ltd. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4700
dc.date.assigned 2006-10-06
utb.result.grade C
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
lakva_2007_bp.pdf 1.043Mb PDF View/Open
lakva_2007_vp.doc 40Kb Microsoft Word View/Open
lakva_2007_op.doc 30.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account