Střihová skladba jako funkční prostředek vlivu na diváckou recepci produktové části reklamního videa. Případová studie: Reklama pro český supermarket

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Střihová skladba jako funkční prostředek vlivu na diváckou recepci produktové části reklamního videa. Případová studie: Reklama pro český supermarket

Show full item record

No preview available
Title: Střihová skladba jako funkční prostředek vlivu na diváckou recepci produktové části reklamního videa. Případová studie: Reklama pro český supermarket
Author: Mikušinec, Peter
Advisor: Nemeškal, Libor
Abstract: Diplomová práca sa zaoberá tým, ako, a či vôbec, dokáže strihová skladba v hranej časti audiovizuálnej reklamy ovplyvniť divácke vnímanie v časti produktovej. Práca je zameraná na konkrétny typ audiovizuálnej reklamy, ktorý je však v reklamnom priemysle často využívaný. V analytickej časti diplomová práca demonštruje zaujímavé a v niektorých prípadoch i prekvapivé závery skúmania.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47712
Date: 2019-12-13
Availability: Bez omezení
Department: Ateliér Audiovize
Discipline: Audiovizuální tvorba - Střihová skladba


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
mikušinec_2020_dp.pdf 4.177Mb PDF View/Open None
mikušinec_2020_op.pdf 570.2Kb PDF View/Open None
mikušinec_2020_vp.pdf 752.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account