Střihová skladba jako funkční prostředek vlivu na diváckou recepci produktové části reklamního videa. Případová studie: Reklama pro český supermarket

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Střihová skladba jako funkční prostředek vlivu na diváckou recepci produktové části reklamního videa. Případová studie: Reklama pro český supermarket

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nemeškal, Libor
dc.contributor.author Mikušinec, Peter
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:19Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:19Z
dc.date.issued 2019-12-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47712
dc.description.abstract Diplomová práca sa zaoberá tým, ako, a či vôbec, dokáže strihová skladba v hranej časti audiovizuálnej reklamy ovplyvniť divácke vnímanie v časti produktovej. Práca je zameraná na konkrétny typ audiovizuálnej reklamy, ktorý je však v reklamnom priemysle často využívaný. V analytickej časti diplomová práca demonštruje zaujímavé a v niektorých prípadoch i prekvapivé závery skúmania.
dc.format 68
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Reklama cs
dc.subject Strihová skladba cs
dc.subject Vnímanie cs
dc.subject Vplyv cs
dc.subject Očná kamera cs
dc.subject Advertising en
dc.subject Video editing en
dc.subject Perception en
dc.subject Impact en
dc.subject Eye camera en
dc.title Střihová skladba jako funkční prostředek vlivu na diváckou recepci produktové části reklamního videa. Případová studie: Reklama pro český supermarket
dc.title.alternative 1. Theoretical Part: Editing As a Formal Principle of Viewer Reception Influence in Product Part of TV Commercial. Case Study: Czech Supermarket Commercial. 2. Practical Part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works, Minimal Length 20 Minutes., Video Editing
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Polenský, Tomáš
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with how, and if at all, the video editing in the fiction part of audiovisual advertising can influence the audience perception in the product part. The work is focused on a specific type of audiovisual advertising, which is often used in the advertising industry. In the analytical part, the thesis demonstrates interesting and in some cases surprising concluions of the research.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Střihová skladba cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Film Editing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.identifier.stag 53989
dc.date.submitted 2020-08-12


Files in this item

Files Size Format View Description
mikušinec_2020_dp.pdf 4.177Mb PDF View/Open None
mikušinec_2020_op.pdf 570.2Kb PDF View/Open None
mikušinec_2020_vp.pdf 752.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account