Střihová skladba jako funkční prostředek vlivu na diváckou recepci produktové části reklamního videa. Případová studie: Reklama pro český supermarket

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Střihová skladba jako funkční prostředek vlivu na diváckou recepci produktové části reklamního videa. Případová studie: Reklama pro český supermarket

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Střihová skladba jako funkční prostředek vlivu na diváckou recepci produktové části reklamního videa. Případová studie: Reklama pro český supermarket
Autor: Mikušinec, Peter
Vedoucí: Nemeškal, Libor
Abstrakt: Diplomová práca sa zaoberá tým, ako, a či vôbec, dokáže strihová skladba v hranej časti audiovizuálnej reklamy ovplyvniť divácke vnímanie v časti produktovej. Práca je zameraná na konkrétny typ audiovizuálnej reklamy, ktorý je však v reklamnom priemysle často využívaný. V analytickej časti diplomová práca demonštruje zaujímavé a v niektorých prípadoch i prekvapivé závery skúmania.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47712
Datum: 2019-12-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ateliér Audiovize
Studijní obor: Audiovizuální tvorba - Střihová skladba


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
mikušinec_2020_dp.pdf 4.177Mb PDF Zobrazit/otevřít None
mikušinec_2020_op.pdf 570.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None
mikušinec_2020_vp.pdf 752.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet