Tvorba adaptivní zvukové složky pro videohry

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Tvorba adaptivní zvukové složky pro videohry

Show full item record

No preview available
Title: Tvorba adaptivní zvukové složky pro videohry
Author: Zlámal, Tomáš
Advisor: Hruda, Pavel
Abstract: Cílem této bakalářské práce je představit proces tvorby zvukové složky počítačových her. Tato díla představují nová úskalí a kreativní možnosti, na které práce nahlíží z pohledu zvukového mistra. Hlavní pozornost věnuje možným tvůrčím přístupům k jednotlivým složkám zvukové dramaturgie. K naplnění svého cíle práce využívá především poznatků ze studie Asociace českých herních vývojářů, knihy Giny Zdanowicz a Spencera Bambricka, či Andyho Farnella.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47738
Date: 2019-12-13
Availability: Bez omezení
Department: Ateliér Audiovize
Discipline: Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba
Grade for thesis and defense: C 54017


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
zlámal_2020_dp.pdf 870.4Kb PDF View/Open None
zlámal_2020_op.pdf 475.5Kb PDF View/Open None
zlámal_2020_vp.pdf 742.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account