Tvorba adaptivní zvukové složky pro videohry

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvorba adaptivní zvukové složky pro videohry

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hruda, Pavel
dc.contributor.author Zlámal, Tomáš
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:20Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:20Z
dc.date.issued 2019-12-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47738
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je představit proces tvorby zvukové složky počítačových her. Tato díla představují nová úskalí a kreativní možnosti, na které práce nahlíží z pohledu zvukového mistra. Hlavní pozornost věnuje možným tvůrčím přístupům k jednotlivým složkám zvukové dramaturgie. K naplnění svého cíle práce využívá především poznatků ze studie Asociace českých herních vývojářů, knihy Giny Zdanowicz a Spencera Bambricka, či Andyho Farnella.
dc.format 40 s. (55 265)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject počítačové hry cs
dc.subject implementace cs
dc.subject zvuková skladba cs
dc.subject adaptivní hudba cs
dc.subject Wwise cs
dc.subject FMOD cs
dc.subject videogames en
dc.subject implementation en
dc.subject sound design en
dc.subject adaptive music en
dc.subject Wwise en
dc.subject FMOD en
dc.title Tvorba adaptivní zvukové složky pro videohry
dc.title.alternative Creating Adaptive Sound for Videogames
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vrtěl, Pavel
dc.date.accepted 2020-09-03
dc.description.abstract-translated The goal of this bachelor thesis is to introduce the creative process of making sound for video games. Videogames introduce a brand new problems and creative upportunities that are further examined by this thesis from the point of view of sound designer. The main focus is devoted to possible creative approaches in the process of creation of individual parts of the sound dramaturgy. To achieve this goal the thesis uses mainly material form the study of game industry in Czech Republic by Asociace českých herních vývojářů, the book from Gina Zdanowicz and Spencer Bambrick, as well as Andy Farmell.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Sound Editing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.identifier.stag 54017
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-08-12


Files in this item

Files Size Format View Description
zlámal_2020_dp.pdf 870.4Kb PDF View/Open None
zlámal_2020_op.pdf 475.5Kb PDF View/Open None
zlámal_2020_vp.pdf 742.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account