[NEOBHÁJENO] A Business Plan for Gardavsky Scarfs

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] A Business Plan for Gardavsky Scarfs

Show full item record

No preview available
Title: [NEOBHÁJENO] A Business Plan for Gardavsky Scarfs
Author: Gardavsky, Caro
Advisor: Kramná, Eva
Abstract: Dle daného formátu se tato bakalářská práce dělí na část teoretickou a praktickou. Část teoretická obsahuje především základní pojmy a jejich vysvětlení, vybrané postupy a další praktické pomůcky. Z této části pak čerpá navazující část druhá - praktická, kde je dále zpracován průzkum trhu formou kombinovaných technik marketingového výzkumu, především kvalitativního charakteru. Je zde určená cenová citlivost produktu, vyhodnocení hlavních cenových kategorií v odvětví a zařazení daného produktu do vhodné cenové kategorie. Dále následuje podrobný popis značky a produktu v další návaznosti na cíl této práce, kterým je zpracování podnikatelského záměru, zmapování konkurenčního prostředí v odvětví a prosazení produktu pomocí specifických marketingových nástrojů a možností propagace. Tímto produktem jsou originální autorské šátky s širokým spektrem využití.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48028
Date: 2019-11-08
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: F 54549


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
gardavsky_2020_dp.pdf 2.225Mb PDF View/Open None
gardavsky_2020_op.doc 51.5Kb Unknown View/Open None
gardavsky_2020_vp.pdf 271.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account