Projekt kooperace školy a rodiny v rámci povinného předškolního vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt kooperace školy a rodiny v rámci povinného předškolního vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Majerčíková, Jana
dc.contributor.author Poláčková, Simona
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:34Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:34Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48068
dc.description.abstract Bakalářská práce má aplikační charakter. Je zaměřena na kooperaci školy a rodiny v rámci povinného předškolního vzdělávání. V teoretické části jsou popsány aktéři spolupráce ve vztahu k dítěti. Další část je zaměřena na kooperaci školy a rodiny, možnosti jejich spolupráce a komunikaci mezi nimi. V poslední teoretické části práce jsou definovány pojmy týkající se posledního roku dítěte v mateřské škole. Na tuto kapitolu navazuje praktická část, ve které bylo záměrem vytvořit roční projekt týkající se kooperace školy a rodiny v rámci povinného předškolního vzdělávání, podrobně jej popsat a část ověřit v konkrétní mateřské škole. V závěru se nachází evaluace, z níž vychází doporučení pro praxi. Z výsledků projektu vyplynulo prohloubení spolupráce mezi mateřskou školou a rodiči, na jehož základně se podpořila připravenost dětí na základní školu.
dc.format 77 s. (125 488 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject povinné předškolní vzdělávání cs
dc.subject kooperace školy a rodiny cs
dc.subject školní zralost cs
dc.subject školní připravenost cs
dc.subject compulsory pre-school education en
dc.subject school and family cooperation en
dc.subject the school maturity en
dc.subject the school readiness en
dc.title Projekt kooperace školy a rodiny v rámci povinného předškolního vzdělávání
dc.title.alternative The project of cooperation between the school and the family regarding the compulsory preschool education
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Lukášová, Hana
dc.date.accepted 2020-08-25
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis has applicative characteristics. The aim of the thesis is to map school and family cooperation under the terms of compulsory pre-school education. The theoretical part describes cooperative participants in relation to a child. The following part of the thesis turns to school and family cooperation, variety of possibilities and mutual communication. The objective of the last theoretical part is to specify the terms concerning the last year of pre-school education of a child. This chapter is followed by the practical part aiming to create a year project regarding a real nursery school, to describe in details and to verify the mutual family-school cooperation within the compulsory education. In the end there is an evaluation which proceeds suggestions into practice. The outcome of the project resulted in a deeper cooperation between the nursery school and the parents, which supported the children´s readiness to start elementary education.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 54598
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-05-07


Files in this item

Files Size Format View Description
poláčková_2020_dp.pdf 7.617Mb PDF View/Open None
poláčková_2020_op.docx 17.73Kb Unknown View/Open None
poláčková_2020_vp.docx 20.34Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account