dc.contributor.advisor |
Petrů Puhrová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Pěluchová, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:35Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:35Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48091
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této bakalářské práce je výběr základní školy rodiči dětí předškolního věku. Práce je teoreticko-empirického charakteru. Teoretická část je zaměřena na pojmy, týkající se problematiky přípravy dítěte předškolního věku na vstup do základní školy, vymezení teoretických východisek spojených s volbou základní školy, na význam předškolního vzdělávání a v neposlední řadě na rodinu s dítětem předškolního věku. Hlavními aktéry této práce jsou rodiče dětí předškolního věku, jelikož jejich zkušenosti a názory spojené s výběrem základní školy jsou pro tuto práci stěžejní. Ve výzkumné části rodiče sdělovali své zkušenosti a názory na průběh výběru základní školy pro své dítě, a to prostřednictvím dotazníkového šetření. Zjištěná data byla sumarizována, vyhodnocena a v praktické části také interpretována. |
|
dc.format |
66 s. (77 214 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
volba školy
|
cs |
dc.subject |
rodiče dětí předškolního věku
|
cs |
dc.subject |
školní zralost
|
cs |
dc.subject |
školní připravenost
|
cs |
dc.subject |
choice of school
|
en |
dc.subject |
parents of preschool children
|
en |
dc.subject |
school maturity
|
en |
dc.subject |
school readiness
|
en |
dc.title |
Výběr základní školy rodiči dětí předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
Preschool children's parents choice of primary school |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Majerčíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2020-08-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this bachelor's thesis is the choice of primary school by parents of preschool children. The work is of a theoretical-empirical. The theoretical part is focused on concepts related to the preparation of preschool children to enter primary school, defining the theoretical basis associated with the choice of primary school, the importance of preschool education and, last but not least, the family with preschool children. The main actors of this work are parents of preschool children, as their experience and opinions associated with the choice of primary school are crucial for this work. In the research part, parents shared their experiences and opinions on the course of choosing a primary school for their child, through a questionnaire survey. The obtained data were summarized, evaluated and also interpreted in the practical part. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
54623
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2020-05-06 |
|