Zkušenosti obětí syndromu CAN a jejich vliv na výchovu dětí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zkušenosti obětí syndromu CAN a jejich vliv na výchovu dětí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Fritzová, Monika
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:41Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:41Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48237
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá zkušenostmi obětí syndromu CAN a jejich vlivem na výchovu dětí. Pro bližší seznámení s problematikou je první kapitola věnována rodině, jejím funkcím a současné podobě rodiny. Druhá kapitola je zaměřena na výchovu, výchovné prostředky, rodičovské výchovné styly a na trendy ve výchově dětí. Třetí kapitola přibližuje problematiku transgeneračního přenosu syndromu CAN a jeho forem. Empirická část práce shrnuje výsledky kvalitativního výzkumu zaměřeného na to, jakým způsobem pohlížejí rodiče, kteří ve svém dětství prošli syndromem CAN na své děti a jaké jsou jejich následné výchovné metody. k realizaci šetření byl zvolen design případové studie, konkrétně mnohopřípadové studie, kde došlo ke komparaci čtyř případů. Sběr dat byl proveden pomocí polostrukturovaných rozhovorů s jednotlivými respondenty.
dc.format 104 s. (179040 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject transgenerační přenos cs
dc.subject syndrom CAN cs
dc.subject rodina cs
dc.subject výchova cs
dc.subject mnohopřípadová studie cs
dc.subject transgenerational transmission en
dc.subject CAN syndrome en
dc.subject family en
dc.subject education en
dc.subject multi-case study en
dc.title Zkušenosti obětí syndromu CAN a jejich vliv na výchovu dětí
dc.title.alternative Experience of victims of the CAN syndrome and their impact on their children´s upbringing
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Krausová, Jana
dc.date.accepted 2020-08-17
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the experiences of victims of CAN syndrome and it is influence on the upbringing of their children. For a deeper acquaintance with the issue, the first chapter is devoted to the family, its functions and the contemporary form of the family. The second chapter focuses on education, educational resources, parental educational methods and trends in the education of children. The third chapter deals with the issue of transgenerational transmission, CAN syndrome and its forms. The empirical part of the thesis presents the results of qualitative research focused on how parents who have gone through the CAN syndrome in their childhood look at their children and what are their subsequent educational methods. The survey was carried out using a method of a case study, specifically a multi-case study, comparing four cases. Data collection was performed using semi-structured interviews with individual respondents.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 54805
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-06-10


Files in this item

Files Size Format View Description
fritzová_2020_dp.pdf 2.222Mb PDF View/Open None
fritzová_2020_op.docx 17.44Kb Unknown View/Open None
fritzová_2020_vp.docx 17.60Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account