Projekt rozšíření nabídky produktů Barbo na zahraniční trhy pomocí nových online platforem

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt rozšíření nabídky produktů Barbo na zahraniční trhy pomocí nových online platforem

Show full item record

No preview available
Title: Projekt rozšíření nabídky produktů Barbo na zahraniční trhy pomocí nových online platforem
Author: Indráková, Monika
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Cílem diplomové práce je vytvoření projektu rozšíření produktů Barbo na zahraniční trhy pomocí nových online platforem. Nejprve byla stanovena teoretická východiska o elektronickém obchodě, mezinárodním marketingu a chování spotřebitele získaná literární rešerší. V praktické části byl zkoumán trh EU pomocí situační analýzy PEST a vyhodnocením dotazníkového šetření o nákupním chování na online platformách. Následně byly srovnány vybrané prodejní platformy. Na základě zjištění byla sestavena SWOT analýza. Projekt obsahuje postup činností pro začátek prodeje produktů Barbo přes eBay.de a Etsy.com včetně marketingového mixu a je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Hlavním přínosem práce jsou zjištění z realizovaného průzkumu a definice činností, které je třeba uskutečnit pro prodej do zahraničí přes online platformy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48452
Date: 2020-01-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 55101


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
indráková_2020_dp.pdf 3.613Mb PDF View/Open None
indráková_2020_op.docx 33.07Kb Unknown View/Open None
indráková_2020_vp.docx 24.56Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account