Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Author: Husička, Jan
Advisor: Vydrová, Janka
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace ve společnosti CHLADNÍČEK autodíly, s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Prak-tická část se dále dělí na analytickou a projektovou část. Teoretická část definuje marketin-gový mix a marketingovou komunikaci. Dále jsou charakterizovány vybrané marketingové analýzy a nové trendy v komunikaci. Teoretická část slouží jako podklad pro zpracování analytické a projektové části. První kapitola praktické části je věnována představení společ-nosti. Následuje analýza marketingové komunikace, prostředí a mixu. Projektová část vy-chází ze zjištěných analýz a zabývá se tvorbou projektu na zlepšení marketingové komuni-kace. Závěrem je projekt podrobený časové, nákladové a rizikové analýze. Následně je pro-vedeno vyhodnocení projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48473
Date: 2020-01-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 55124


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
husička_2020_dp.pdf 2.272Mb PDF View/Open None
husička_2020_op.docx 24.57Kb Unknown View/Open None
husička_2020_vp.docx 24.45Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account