Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vydrová, Janka
dc.contributor.author Husička, Jan
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:51Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:51Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48473
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace ve společnosti CHLADNÍČEK autodíly, s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Prak-tická část se dále dělí na analytickou a projektovou část. Teoretická část definuje marketin-gový mix a marketingovou komunikaci. Dále jsou charakterizovány vybrané marketingové analýzy a nové trendy v komunikaci. Teoretická část slouží jako podklad pro zpracování analytické a projektové části. První kapitola praktické části je věnována představení společ-nosti. Následuje analýza marketingové komunikace, prostředí a mixu. Projektová část vy-chází ze zjištěných analýz a zabývá se tvorbou projektu na zlepšení marketingové komuni-kace. Závěrem je projekt podrobený časové, nákladové a rizikové analýze. Následně je pro-vedeno vyhodnocení projektu.
dc.format 109 s. (199 679)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject společnost CHLADNÍČEK autodíly cs
dc.subject s.r.o cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject sales promotion en
dc.subject company CHLADNÍČEK autodíly en
dc.subject s.r.o en
dc.title Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti
dc.title.alternative The Project of Improving the Marketing Communication in a Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2020-07-08
dc.description.abstract-translated This Master thesis is focused on improving marketing communication in the company CHLADNÍČEK autodíly, s.r.o. The thesis is divided into theoretical and practical part. The practical part is further divided into analytic and project part. The theoretical part de-fines marketing mix and marketing communication. Furthermore, are characterized selected marketing analyzes and new trends in communication. The theoretical part is used as a base for processing the analytical and project part. The first chapter of the practical part is focused on the introduction of the company. Then analysis of marketing communication, environment and mix follows. The project part is based on the researched analysis and deals with a project to improve marketing communication. Finally, the project is subjected to time, cost and risk analysis. After that, the project is evaluated.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55124
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-06-17


Files in this item

Files Size Format View Description
husička_2020_dp.pdf 2.272Mb PDF View/Open None
husička_2020_op.docx 24.57Kb Unknown View/Open None
husička_2020_vp.docx 24.45Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account