Nejčastější příčiny zařazení dvouletých dětí do mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nejčastější příčiny zařazení dvouletých dětí do mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Blaštíková, Lucie
dc.contributor.author Mlíčková, Petra
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:37Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:37Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48622
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na problematiku nejčastějších příčin, kvůli kterým rodiče zařadí dvouleté dítě do mateřské školy. V teoretické části jsou obsaženy tři kapitoly. První kapitola popisuje rodinu, její funkci, podporu rodiny, mateřskou a rodičovskou dovolenou. Ve druhé kapitole je vysvětlen psychický a emoční vývoj dítěte batolecího věku, proces socializace a v jejím rámci vznikající vazby k osobám. Třetí kapitola se věnuje problematice předškolního vzdělávání dětí mladších tří let, sociálnímu prostředí mateřské školy a osobnosti učitele. V praktické části jsou formou dotazníkového šetření zjišťovány nejčastější příčiny zařazování dvouletých dětí do mateřské školy. Získaná data byla analyzována a interpretována.
dc.format 88
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Příčiny zařazování cs
dc.subject rodina cs
dc.subject podpora rodiny cs
dc.subject psychický vývoj cs
dc.subject socializace cs
dc.subject dvouleté dítě cs
dc.subject vzdělávání v mateřské škole cs
dc.subject sociální prostředí mateřské školy cs
dc.subject Causes of inclusion en
dc.subject family en
dc.subject family support en
dc.subject psychological development en
dc.subject socialisation en
dc.subject two-year-old en
dc.subject nursery school education en
dc.subject nursery school social environment en
dc.title Nejčastější příčiny zařazení dvouletých dětí do mateřské školy
dc.title.alternative The most common causes of inclusion of two-year-olds in kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrnčiříková, Zuzana
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated The bachelor's work is focused on the issues of the most common causes for parents to put a two-year-old in kindergarten. Three chapters are contained in the theoretical section. The first chapter describes the family, its function, family support, maternity and parental leave. The second chapter explains the psychological and emotional development of a toddler-age child, the socialisation process, and within it the emerging link to persons. The third chapter deals with the issue of preschool education for children under the age of three, the social environment of nursery school and the personality of a teacher. In the practical section, the most common causes of enrolling two-year-olds in kindergarten are identified in the form of a questionnaire investigation. The data obtained was analysed and interpreted.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 55303
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-06-10


Files in this item

Files Size Format View Description
mlíčková_2020_dp.pdf 2.848Mb PDF View/Open None
mlíčková_2020_op.docx 16.63Kb Unknown View/Open None
mlíčková_2020_vp.docx 16.80Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account