Socializace dětí předškolního věku s odlišným mateřským jazykem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Socializace dětí předškolního věku s odlišným mateřským jazykem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Matušů, Renáta
dc.contributor.author Vaculíková, Lenka
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:38Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:38Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48636
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá socializací jedinců předškolního věku s odlišným mateřským jazykem. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem probíhá socializace dětí s odlišným mateřským jazykem do kolektivu mateřské školy a jak proces ovlivňují činitelé výchovy.Práce se dělí na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá problematikou jazykové socializace, socializací jako obecným procesem a otázkou interkulturní komunikace. Praktická část se věnuje metodologickému výzkumu, jeho sběru dat a metodám zpracování dat. K získání výsledku slouží rozhovory s pedagogy a rodiči. 
dc.format 77 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject socializace cs
dc.subject začlenění cs
dc.subject pedagog cs
dc.subject odlišný mateřský jazyk cs
dc.subject interkulturní komunikace cs
dc.subject socialization en
dc.subject integration en
dc.subject pedagogue en
dc.subject different mother tongue en
dc.subject intercultural communication en
dc.title Socializace dětí předškolního věku s odlišným mateřským jazykem
dc.title.alternative The Socialization of Pre-school Children with a Different Mother Tongue
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Skarupská, Helena
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the socialization of preschool children with different mother tongue. The aim is to find out how the socialization of children with different mother tongue unfolds and what is the impact of the factors that influence their education. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part introduces language socialization, socialization as a general process and the issue of intercultural communication. The practical part is devoted to methodological research including data collection and data analysis. The results are based on teachers and parents interviews.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 55329
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-06-10


Files in this item

Files Size Format View Description
vaculíková_2020_dp.pdf 6.289Mb PDF View/Open None
vaculíková_2020_op.docx 17.62Kb Unknown View/Open None
vaculíková_2020_vp.docx 17.25Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account