Podíl masmediální komunikace na novém energetickém myšlení v ČR.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Podíl masmediální komunikace na novém energetickém myšlení v ČR.

Show full item record

No preview available
Title: Podíl masmediální komunikace na novém energetickém myšlení v ČR.
Author: Géblová, Alena
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: Ambicí diplomové práce je pomocí dostupných literárních zdrojů, článků v denním tisku a mediálních výzkumů vymezit teoretickou základnu pro analýzu problému, jaký byl podíl masmediální komunikace na prosazování nového energetického myšlení v České republice v období od srpna 2006 do února 2007. Praktická část diplomové práce se zabývá analýzou obsahů čtyř největších českých deníků: Mladé fronty DNES, Lidových novin, Práva a Hospodářských novin ve sledovaném období, které se z hlediska vývoje energetiky jeví jako přelomové. Případová studie dokládá nekvalifikovanost, neserióznost a neodbor-nost některých českých novinářů při zpracování jednoho aktuálního tématu - black-outu v západní Evropě, ke kterému došlo v noci ze 4. na 5. listopad roku 2006.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4871
Date: 2007-04-20
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 4933


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
géblová_2007_dp.pdf 3.208Mb PDF View/Open
géblová_2007_vp.doc 66.5Kb Microsoft Word View/Open
géblová_2007_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account