Analýza současného stavu péče o zákazníky ve společnosti Fosfa akciová společnost, v divizi KFT, FS a TPF, jako východisko k zavedení prvků CRM

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza současného stavu péče o zákazníky ve společnosti Fosfa akciová společnost, v divizi KFT, FS a TPF, jako východisko k zavedení prvků CRM

Show full item record

No preview available
Title: Analýza současného stavu péče o zákazníky ve společnosti Fosfa akciová společnost, v divizi KFT, FS a TPF, jako východisko k zavedení prvků CRM
Author: Harca, Petr
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Zákazník je, byl a bude základní předpoklad existence jakéhokoliv podniku. V době, kdy má zákazník možnost si vybrat co u koho koupí, je pro podnik důležité o své zákazníky dbát, hýčkat si je a tak pěstovat jejich loajalitu. Plnění požadavků zákazníka, výborný servis se musí stát samozřejmostí pro jeho udržení. Bakalářská práce poskytuje stručný pohled na problematiku CRM. Zabývá se podrobněji vnitřní analýzou vztahů k zákazníkům se zaměřením na slabá místa společnosti. Na základě získaných poznatků představuje doporučení pro zlepšení obsluhy zákazníků, aby péče o ně byla co nejefektivnější.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4874
Date: 2007-08-10
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2037
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: D 4052


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
harca_2007_bp.pdfBlocked 734.4Kb PDF View/Open
harca_2007_vp.doc 46Kb Microsoft Word View/Open
harca_2007_op.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account