Analýza současného stavu péče o zákazníky ve společnosti Fosfa akciová společnost, v divizi KFT, FS a TPF, jako východisko k zavedení prvků CRM

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza současného stavu péče o zákazníky ve společnosti Fosfa akciová společnost, v divizi KFT, FS a TPF, jako východisko k zavedení prvků CRM

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Harca, Petr
dc.date.accessioned 2010-07-16T06:25:57Z
dc.date.issued 2007-08-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4874
dc.description.abstract Zákazník je, byl a bude základní předpoklad existence jakéhokoliv podniku. V době, kdy má zákazník možnost si vybrat co u koho koupí, je pro podnik důležité o své zákazníky dbát, hýčkat si je a tak pěstovat jejich loajalitu. Plnění požadavků zákazníka, výborný servis se musí stát samozřejmostí pro jeho udržení. Bakalářská práce poskytuje stručný pohled na problematiku CRM. Zabývá se podrobněji vnitřní analýzou vztahů k zákazníkům se zaměřením na slabá místa společnosti. Na základě získaných poznatků představuje doporučení pro zlepšení obsluhy zákazníků, aby péče o ně byla co nejefektivnější. cs
dc.format 74 s cs
dc.format.extent 752125 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2037
dc.subject CRM cs
dc.subject řízení vztahů se zákazníky cs
dc.subject CRM en
dc.subject customer relationship management en
dc.title Analýza současného stavu péče o zákazníky ve společnosti Fosfa akciová společnost, v divizi KFT, FS a TPF, jako východisko k zavedení prvků CRM cs
dc.title.alternative Analysis of current level of customer care at KFT, FS and TPF division as a starting point to implement CRM en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2007-09-03
dc.date.vskp-available 2037-08-10
dc.description.abstract-translated Customer is, was and will be the natural condition of being of each company. At the time when every customer have the opportunity to choose where he buy, it is important for the company to take care about him and nurse him and this way build the customer loyalty. Customers' request fulfilment and excellent service have to become the matter of course in order to keep him. The thesis provides a brief look at CRM and is engaged in deeper analysis of relationships with customers. It is primary focused on weaknesses of the company. On the basis of realized state of affairs the suggestions for improvement are introduced in order to ensure the most effective customer care. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4052
dc.date.assigned 2007-07-10
utb.result.grade D
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
harca_2007_bp.pdfBlocked 734.4Kb PDF View/Open
harca_2007_vp.doc 46Kb Microsoft Word View/Open
harca_2007_op.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account